LindaLjung

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Linda Ljung - 18 oktober 2012 21:35

hej!


tordag idag, en väldigt bra dag! jag gillar torsdagar!

idag har jag varit ut på en promenad, duschat och gjort mig i ordning.. allt det före klockan två!!

sen åkte jag hem till mormor och skjutsa henne till sjukhuset, och medans hon var där åkte jag till arbetsförmedlingen och redovisa för alla jobb jag sökt denna månad och så skrev jag ut sv, personligt brev och betyg.. blev också en sväng till coop för att köpa min första julmust för iår! MUMMS!! sen hämta jag upp mamma på jobbet och vi åkte och hämta mormor.. skjutsa dom för att handla och sen blev det en fika hos mormor.. och nu ikväll har jag lagat mat och kikat lite på tv. nu känner jag mig alldels slut och vill bara sova, men ska kika på ett avsnitt av greys ;)


natti! <3

 


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards