LindaLjung

Alla inlägg under juli 2012

Av Linda Ljung - 11 juli 2012 19:53

hej!


nee fy vaa tiden går.

snart är det helg igen, och jag ska jobba.

men nu är jag i alla fall ledig i två dagar.

har inte mycket inplanerat,

men ska passa på att träffa hanna!

var ju ett tag sen nu..

händer inte så mycket i mitt liv just nu.

jobbar typ hela tiden och sen när jag är ledig så vilar jag.

ska försöka gå ut på lördag med hanna och mathilda.

blir nog kul!!


<3

Av Linda Ljung - 6 juli 2012 19:36

hej!


nu är det fredag, och jag har jobbat idag.

och jag jobbar hela helgen..

har nog redan nämt det också xD

var sjukt segt idag, typ inga gäster alls..

så denna dag har varit seg.

nu är jag hemma och har precis käkat middag.

vid åtta börjar det en film jag ska se.

sen blir sängen för mig del.

Längtar lite tills på måndag då jag är ledig.

och jag hoppas på dåligt väder,

kan ju vara hemma hela dagen utan dåligt samvete då ;)

hahah!!

aja vi får väl se hur det blir.


ha en bra kväll alla, nu ska jag mummsa i mig jordgubbar!! <33


Av Linda Ljung - 5 juli 2012 21:49

halloj igen!


nu sitter jag och kollar på film.

så tänkte passa på att blogga lite.

ska försöka komma igång igen!

men svårt att hinna med när man jobbar hela tiden :P

känner mig helt slut i kroppen också.

men det kanske inte är så konstigt med take på att jag först hade studentveckan och sen jobba i sju dagar på rad och sen drog på p&l och sov i tält i en vecka och sen jobba direkt när jag kom hem.. så den här dagen är den första jag har ledig kan man säga.. Och jag har haft en riktigt bra dag!!

i morgon är det jobb igen och jag ska jobba hela helgen.. jobbar även dubbelt på lördag. fört på cafét och sen ska jag servera på ett bröllop.. kommer nog bli sjukt kul! men blir massa vila sen när jag är ledig på måndag! hehe.

jag älskar verkligen att jobba, blir ju så jäkla rastlös när jag bara sitter hemma annars.. så jobb är något jag måste ha!! måste börja söka massa nu så jag inte blir arbetslös till hösten. Funderar även på att flytta till en ny stad.. skulle vara så sjukt skönt att börja om och så! sen tycker jag att det är kul att se och uppleva lite annat än bollnäs också ;)


men ska kika på filmen nu.. bloggar mer i morgon <3

Av Linda Ljung - 5 juli 2012 18:44

hejhej!


nu var det ett tag sen igen..

men jag har ju varit borta på p&l.

finns inte så mycket att säga om den veckan.. men jag vill göra om det! med lite ändringar å så :P

jaa sen har jag bara jobbat massa. träffat mathilda har jag också gjort några gånger! skönt att ha nångon man verkligen kan prata med om allt!! Kan ju säga att det behövdes, alltså att prata ut med henne :)

idag har jag varit på stan med mathilda och kikat lite.. fick med mig en av kenzas ringar hem!! ÄNTLIGEN!

jaa och nu ska jag bara vila och ta det lugnt ikväll. jobbar i morgon och sen hela helgen.


  min nya snygging ;D

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards