LindaLjung

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Linda Ljung - 15 juli 2012 19:00

hej!


hahah fan va smäst jag är på att blogga ^^

men har ju massa annat roligt för mig, och så jobbar jag ju massa hela tiden.


I fredags så träffa jag hanna och mathilda.. vi åkte till växbobageri och fika och sen gick vi runt och kolla på allt som finns att kolla på där. Sen drog vi in till bollnäs och käka lunch, thaimat fick det bli, och det var super gott!! efter körde vi en runda minigolf.. och jag var bättre än väntat. förra året var jag riktigt usel, men nu gick det ju ganska bra ändå ;) kom tvåa!! sen skulle dom dra hem, så jag drog till mamma och moster som kampa på långnäs. satt där en bra stund och bara prata och hade det trevligt.. sen blev det hem och sova för min del, skulle ju upp och jobba på lördagen.. så jaa jobba hela dagen då.. när jag slutat så snabba jag mig hem och gjorde mig i ordning. Hanna och mathilda kom sen till mig. Drack lite och prata skit! sen gick vi ner på stan och drog en krogrunda.. Hade en riktigt rolig kväll! var verkligen välbehövligt :)

åå idag så har jag jobbat.. var inte det roligaste att gå upp i morse och sen behöva gå ner till station för att sen åka buss och sen yttligare gå nån kilometer för att komma till jobbet.. men det gick ju det med! nu är jag hemma och ska käka min pizza som precis kom!!


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards