LindaLjung

Alla inlägg den 18 juli 2012

app

Av Linda Ljung - 18 juli 2012 22:33

Nu har bloggplatsen.se skaffat en app. Så kanske blir lite mer bloggande för mig nu! Ligger just nu och kollar på film med pappa.. eller ja jag leker med mobilen och han sover :P prata nyss med syster också, hon ska klippa mig nån dag.. mitt hår är sjukt slitet nu, blir tovor nästan direkt.. skulle vilja göra nått nytt med håret också, men vet inte vad..
Men ska väl spela lite wordfeud nu och kila på film :)
Godnatt!

Av Linda Ljung - 18 juli 2012 20:16

hej!


Alltså vart är sommarn??

har ju inte varit här på länge nu.

och det regnar ju nästan varje dag..

den kanske kommer nästa månad?

aja, jag jobbar på som vanligt.

inte så mycket kvar nu,

känner lite panik..

måste söka jobb och skriva in mig på arbetsförmedlinge.

Men det tycks inte finnas tid till det..


Jag vill ha helg nu också!

är nämligen ledig då.

och så är det brännbollsyran.

så utgång blir det på lördag!!

sjukt taggad nu!


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards