LindaLjung

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Linda Ljung - 31 juli 2012 22:46

Hej :)
Ligger nu i sängen.
Kollar på mysteriet på greveholm, haha! Men älskar verkligen den julkalendern! Ska bli kul och se hur den nya mysteriet på greveholm blir :P
Godnatt!

Av Linda Ljung - 31 juli 2012 18:51

Hej!


nu är min ledighet slut, och jag har börjat jobbat igen.

var riktigt skönt att vara ledig i tre dagar!


på Lördagen träffa jag hanna på stan.

fick med mig lite saker hem.

bland annat ett par skit snygga skor!!

På kvällen jobba jag på bröllop.

var kul! Det är kul å se hur alla gör på sina bröllop!

efter det drog jag ut på krogen med Mathilda.

sjukt lite folk ute, men hade rätt så kul ändå!


På Söndagen låg jag i soffan hela dagen.

Kunna inte röra på mig, har nämligen så sjukt ont i huvudet :/

men mot kvällen gick det över och då åkte jag till ljusdal.

Kolla på film och prata massa med syster.


På måndagen vakan jag av att charlie vilja att jag skulle vakna.

så gick upp med han.

busa lite och så, sen somna jag i charlies lektält där han har massor av gosedjur.

Farmor och farfar kom också dit och hälsa på sen.

Sen var det dags för charlie att sova middag.

Och han skulle såklart inte sova i sängen, utan han skulle göra som mig och sova i tältet ^^.

När han sovit ett tag så åkte jag hem.

skulle käka och så innna jag drog ner på grillnatta.

där nere tog jag en öl med linnea, bella och mathilda.

Sjukt bra väder, så det var riktigt gott med en öl!

Orka inte gå runt i så många affärer,

så fick inte med mig nått hem.

blev att sova direkt när jag kom hem.

för idag har jag jobbat.

trodde det skulle bli sjukt lugnt.

tror vi hade en kund före tolv, och då hade vi ändå haft öppet i två timmar.

men som kom alla på samma gång som vanligt, haha!

men det gick bra och jag tror alla var nöjda med det dom köpte..


Nu ikväll  har jag varit duktigt och städat upp här hemma.

Det behövdes kan jag säga!

låg kläder på hela mitt golv och massa disk var det.

men det blir så när mamma inte är hemma, hehe.

Håller även på att tvätta en maskin tvätt.

känner mig riktigt duktig faktis!!


Sen idag har jag också köpte presenter till Rebecka som fyller 18 på lördag.

tror det blev ganska bra faktis!

passa även på att köpa lite saker till mig med ;)


men nu ska jag äta nått!

ha en bra kväll <3

     

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards