LindaLjung

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Linda Ljung - 13 juli 2012 10:51

hejhej!!


jaa så var det fredag!

idag har jag i alla fall saker att göra.

hade ju ganska tråkigt igår.. ingen vilja ju hitta på nått, eller jaa ingen kunna ju.. så jag åkte hem till mamma, först var jag på dollar och köpte ramar och en fotobok till alla min kort som jag har framkallat.. åkte sen hem hit och satt in alla 200korten i fotoboken. fick klippa till alla för dom var för stora för fotoboken, så jag döda lite tid där i alla fall ^^. sen baka jag bullar som blev skit goda!! och på kvällen blev det film i min ensamhet!
 skönt å vara själv ibland å!

jaa idag ska jag i alla fall träffa hanna och mathilda. vi ska åka och fika på växbobageri och sen ska vi nog spela minigolf och det inte regnar.. sen får vi väl se vad dagen har att bjuda på!!


måste göra mig i ordning nu!! ska ju träffa dom vid tolv :)


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards