LindaLjung

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Linda Ljung - 18 juni 2011 18:57

jo men tjena!!


idag har jag gjort min första arbetsdag på växbo bageri..

har gått bra å så. men jag har känt mig lite off idag så är väl lite saker som jag hade kunnat gjort bättre!! men i morgon tar jag nya tag och jobbar som fan!! ska bli kul! man lär sig nått nytt hela tiden :)

ikväll ska min kusin anneli ha sin 20års fest.. kan ju inte gå eftersom att jag ska upp och jobba kl 7 i morgon :/ känns lite tråkigt!

och det är också crusing i ljusdal som leif ska på. hade jag också velat gått på.. men det går ju som sagt inte.

och det blir ingen ytterhogdal i midsommar heller.. ska jobba dagen efter midsommar! men jag får ju pengar för det! och det är ju kul å jobba med :)

så nu ska jag inte sitta här och vara depp inte!

men nu ska jag ta och krypa ner i soffan och kolla på tv och dricka ett glas vin.


<33

JOBB · LINDA

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards