LindaLjung

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Linda Ljung - 14 juni 2011 19:12

hej!


nu har jag och emelie åkt till ljusdal.. så nu är vi hemma hos syster och hälsar på.. vi ska sova här inatt, ochi morgon ska vi gå på ljusdal och kolla lite. 

vet inte rikigt vad som händer i morgon kväll??

men jag skiter i avslutningen i skolan i alla fall, kom på att vi hade den i morgon när vi var på väg hit till ljusdal. och helt ärligt så umgås jag hellre med mina systrar än att gå på avslutningen i skolan!!

Idag har vi också varit och kollat på natalies student. var kul!! och nu är det bara ett år kvar för mig innan det är min tur att ta studenten :D

sen var vi och käka på max.. fanns nått gi mål. men jag tvekar på att det var gi..

jaa och efter ett tag så åkte vi hem till natalie och fika å så.

så har min dag sett ut. och nu ska vi mysa ner oss i soffan och kolla på film.


så nu får nii ha en bra kväll!!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards