LindaLjung

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Linda Ljung - 8 juni 2011 20:18

wiie, nu har jag fått mitt efterlängtade körkort!!

hade uppkörning i morse, fick köra lite och sen så hade jag det. UNDERBART!

pappa kom och hämta mig, och sen skjutsa jag hem han.. sen for jag till skolan alldeles själv i bilen. så jäkla nice! hände väl inte allt för mycket i skolan.. sluta runt halv två?? å då drog jag och hanna till ljusdal och hälsa på syster och charlie. blev inte där så länge, för vi vilja hem och käka!

till middag fick jag fläskfilé och sallas, mumms!

Har så jäkla ont i huvudet också.. måste vara för lite vatten eller nått sånt.

hade ju inga tabletter hemma heller, så jag och rebecka åkte och köpte det. blev även en melon som jag ska mummsa på nu..


Såå jaa, min dag har varit gaska så toppen!!


<333

 

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards