LindaLjung

Alla inlägg den 9 juni 2011

E.T

Av Linda Ljung - 9 juni 2011 21:41

hej!!


ligger i soffan och fryser nu.. håller på att vädra ut här hemma så jag kan sova inatt.. är ju helt omöjligt när det är så varmt som det har varit.

jaa men idag då, börja med att åka hem till mamma och hämta en räkning och käka lunch. vid ett hade jag en lektion, skulle komma om jag hade klarat trafikprovet, och det fick jag VG på :) så det blev väl vg i slut betyg i den kursen.

efter det så drog hanna, jag och jenny till skajjet och skulle bada och sola.. men där blåste man ju bort. så vi drog till prästnäset istället. och där var det mycket bättre!! så där bada och sola vi, riktigt härligt!!

sen ikväll har pappa och jag varit till söderhamn och handlat lite mat och grejjer.

köpte en flintastek tills på lördag.. då blir det grillning, badning och tältning i edsbyn :) kommer nog bli riktigt kul!


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards