LindaLjung

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Linda Ljung - 12 juni 2011 15:42

hejhej!!


jag vet inte riktigt vart jag ska börja..

men igår var det ju bad fest hos linnea. jaa, vi gilla och bada hur mycket som hellst. så nu har jag blivit förkyld också.. och det var meningen att vi skulle tälta också, men vi la oss och försökte sova och konstaterade att det inte gick. så då kom pappa och hämta oss vid tre :) hem och sova tänkte jag då. men nej då blev jag pigg och satt ute med pappa och kolla när det åska och blixta, riktigt mysigt faktis!! sen la jag mig vid fem eller nått. jaa och idag har jag inte gjort så mycket.. sovit och kollat på film. är lite smådåligt väder ute, vilket är skit skönt!! 



LINDA · MUSIK · PARTY

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards