LindaLjung

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Linda Ljung - 15 februari 2011 18:59

hejhej!


nu har jag pluggat färdigt för idag.. blir nog lite mer plugga i morgon!

kollar i alla fall på film med pappa nu. vi kollar på changelin, den är ju så sjukt hemsk och jag kan inte riktigt fatta att den är sann. filmen är ett måste om man gillar sanna filmer. 4/5!

 

Av Linda Ljung - 15 februari 2011 15:52

hejhej!!


har nyss kommit hem från skolan. och jag ska fortsätta dagen med massa plugg :/ känns inte alls kul..


igår var det ju alla <3 dag.. så det blev massa mys med kristian! och jaa det var ju skola också. hände inte så mycker mer igår. och det har det inte gjort idag heller.. tråkiga och sega dagar nu förtiden. men det ska det bli ändring på! måste börja träna mer också. 

och jag känner nu att jag skulle ha skippat min mellanmåls macka och tagit ett äpple istället! menmen, försent nu.

aja måste börja plugga nu! ha en bra kväll :)

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards