LindaLjung

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Linda Ljung - 6 februari 2011 22:41

hej!


idag har jag varit till uppsala med kristian och hans familj. vi var och hälsa på kenneths barn och barnbarn :)

dom gick på bandy, så då passa kristian, jag, alex och marita på att gå på stan och kolla lite. kristian och alex köpte massa kläder. men jag hitta inte ett piss :/ men jag hade det mysigt ändå! när vi vär färdiga på stan så åkte vi till ikea och käka mat. inte alls gott var det :/ haha.

och jaa sen åkte vi hem. var väl hemma vid åtta eller nått sånt.

sitter hemma hos mamma nu. ska väl snart gå å lägga mig. känner att jag börjar få ont i halsen också. så får väl se om det blir nån skola i morgon!


men godnatt! <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards