LindaLjung

Alla inlägg den 7 februari 2011

mat

Av Linda Ljung - 7 februari 2011 21:03

sitter här och käkar apelsin nu (y)

  

har inte gjort så mycket sen jag sist skrev.. men tänkte lägga upp receptet på maten jag gjorde idag! det blev skit gott! :)


wok med nudlar:


woka wokgrönsaker och koka nudlar medans du wokar. blanda sedan ihop allt och woka lite mer när nudlarna är i. ha sedan i creme fraiche ( jag använde den som förr årets kock hade gjort) krydda lite med citronpeppar. om du har vanlig creme fraiche så ska du krydda med dill, citronpeppar och svartpeppar. kyckling i passa skit bra!

blev verkligen skit gott!


 

wok .. glömde att knäppa kort när det var färdigt xD


Av Linda Ljung - 7 februari 2011 16:20

Av Linda Ljung - 7 februari 2011 15:58

hej!


blev hemma från skolan idag.. mådde inte så bra när jag vakna i morse. hade ont i huvudet och mådde illa :/ tror jag börja bli förkyld..

såå ja har inte gjort speciellt mycket idag. gått å köpt kattmat, plugga lite körkort och laga mat nu :) det blev super gott!! längtar tills jag får äta det, haha!

ikväll blir det väl tv så. kanske plugga lite mer körkort. man blir ju 18 snart, så måste ligga i lite nu ;)

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards