LindaLjung

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Linda Ljung - 11 februari 2011 10:05

hejhej!


kul att man är insnöad då! kan inte ta mig till skolan för pappa vet inte hur vägarna ser ut. och så tycker han att det är onödigt att åka till skolan idag för bara två lektioner :P så jag blir hemma idag!

och jag har inge batteri på mobilen heller. den dog i morse och min laddare är hos mamma :/ hade ju tänkt att åka till mamma efter skolan. men kan nog inte ta mig dit idag.. kanske ikväll??

aja, jag måste ju ändå hit i morgon och göra en tårta. så jag blir nog kvar här i segersta!

jag kommer nog bli sjukt rastlös här hemma! finns ju inget att göra här :(


aja, hoppas ni har en ba dag i alla fall!


  fick bli en bild på charlie som fyller ett på söndag :D

Och massa Grattis till Lillill som blir 21 idag :D

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards