LindaLjung

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Linda Ljung - 5 februari 2011 22:29

ligger i soffan hos baby nu och kollar på cougar town. kristian sitter och nördar wow vid sin data :) hoppas han kommer och kryper ner här snart!

i morgon ska vi till uppsala med kristians familj och hälsa på hans bror och så :) ska bli kul! kommer nog bli en bra söndag!

aja, nu ska jag fortsätta kolla på cougar town! ha en bra kväll nu :)

Av Linda Ljung - 5 februari 2011 15:37

hejhej!


Rebecka och tommy var nyss hit och hälsade på med skotrarna.och gud så sugen jag blev på att köra skotern nu! vill åka till fjällen och bara köra massa nu! men jag tror inte att det kommer bli nått sånt i vinter :/ TRÅKIGT!

men jaa.. jag inte ett piss att göra idag :/ är ju så sjukt uttråkad just nu..

Av Linda Ljung - 5 februari 2011 12:39

var ju på årets kock i tordags.. så nu kommer alla bilder!


                   

Av Linda Ljung - 5 februari 2011 12:33

hej tråkiga lördag


har inte ett piss in planerat idag ;/ trodde att kristian skulle komma ikväll men så blir det inte heller.. är sjukt sugen på att festa! orkar inte sitta inne och bara kolla på film..

aja, tror jag åker hem till mamma sen i alla fall.. kanske finns mer att göra där? hm, nja tror inte det. gush nu tråkigt jag har!

håller i alla fall på att tömma kameran nu. den ska bli helt tom! det har den inte varit sen jag köpte den ;) och det var ju för några år sen, haha! om nån vill hitta på nått så är det bara å ringa!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards