LindaLjung

Alla inlägg under november 2011

Av Linda Ljung - 1 november 2011 23:13

hejhej!


ligger hemma hos syster i soffan nu.. dom andra har gått och lagt dig redan.. så jag tänkte passa på och kika på the vampire diaries nu!

idag har vi bara myst på mest.. kom hit strax efter ett, då gick vi till charlies dagis och hämta charlie.. sen blev det en fika på finess, käka nån skit god kladdkaka med vitchokald mousse på. efter det gick vi och handla.. och sen tog vi bilen hem till mathilda så charlie och theo fick leka av sig lite. mathilda baka även lussebullar, mumms!!

så nu har jag fått ett bra recept på det! måste åka till dollar och kolla om det finns någon billig mortel där.. skulle vara väldigt bra att ha en sån ju :P

åå nu ikväll har vi myst framför tven med glögg, pepparkakor, lussebullar som vi fick med oss hem och lite julmust.. men sandra somna ju i soffan som vanligt, haha!


aja, ska kika lite på serie nu då!

godnatt <3

Av Linda Ljung - 1 november 2011 23:07

Måndag: en shopping dag i Sundsvall med Hanna, Linnea och Dennis.. avsluta dagen med en filmkväll med gänget! :)

Tisdag: Åka till ljusdal och träffa syster.. myskväll med glögg och pepparkakor. Sova i ljusdal..

Onsdag: åka och kolla lite i affärer. och åka hem till bollnäs. kör på tranan med brudarna på kvällen!

Torsdag: halv åtta hos mig hos Linnea..

Fredag: myskväll hemma hos moster. och utgång??

Lösdag: halloweentranan.

Söndag: bakisdag!! eller jaa, vilodag kan man säga!


såå ser mitt lov ut.. dock så har ju två dagar redan gått, ångest!! tiden går ju alldels för fort!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards