LindaLjung

Alla inlägg under november 2011

Av Linda Ljung - 6 november 2011 22:01

           

Av Linda Ljung - 6 november 2011 11:35

hejhej!


i var det ju halloween tranan.. hade riktigt kul!! kommer bilder sen när jag kommer hem till pappa.

men jävlar vad folk det var där. man kunna ju knappt röra på sig för att det var så mycket folk.

lyckas klämma lillfingret i dörren till toan också.. gjorde så sjukt ont, och jag satt verkligen fast.

aja, vid två kom i alla fall leif och hämta oss.

sen har jag sovit lite halvdåligt hela natten.. börjar nog bli lite förkyld :/

såå idag ska jag spendera nästan hela min dag i soffan.. men jag måste först åka hem till pappa!


ha en bra dag <33

Av Linda Ljung - 5 november 2011 14:25

hej!


gårdagen var väldigt mysigt!! var hemma hos moster och hennes man och käka tacopaj som jag hade gjort och bada i deras mysiga tunna och skiftar färg och bubblar :)

dock så blev jag ganska trött ett tag och höll på att somna..


idag kör vi på halloweentranan!! ska snart åka och hämta dennis i söderhamn. och sen vid fyra drar vi hem till mathilda för förfest! tror detta kommer bli en kanonkväll!


ska försöka att knäppa massa kort.. men jag brukar ju alltid glömma bort det..


ha en bra kväll nu <3

Av Linda Ljung - 3 november 2011 17:17

 

drar till Linnéa nu!! :)

Av Linda Ljung - 3 november 2011 16:59

               

   

Av Linda Ljung - 3 november 2011 16:49

hej!


igår blev det tranan med hanna och mathilda..

jag och hanna gjorde oss i ordning här hemma hos mamma och drack lite gott till det! vid 9 drog vi till tranan för att käka. och roberto gjorde oss också sällskap.. vid elva drog "festen" igång. Hade en riktigt rolig kväll med allt folk. Träffa även på louise där, var riktigt länge sedan sist, så det var kul!!


idag vakna jag vid halv 2.. så sen dess har jag inte gjort så mycket.. nu ska jag fixa till mig lite innan vi drar till Linnéa för halv åtta hos mig. Undrar vad vi får för gott!!


ha en bra kväll <33

Av Linda Ljung - 3 november 2011 16:43

dagens roliga!


en försäljare av något ringer på hemtelefon.. leif och jag sitter och pratar i köket, så vi bestämmer oss för att jag ska svara.. och dom frågar ju såklart efter leif. så jag säger att han inte är hemma. och då frågar dom när han kommer hem, säger då att han jobbar natt och kommer hem i morgon.. så då tackar för sig och säger att dom ringer i morgon istället.. så vi lägger på. en minut efter ringer det på leifs mobil, där också en försäljare. så jag svara igen, och då var det samma tjej.. tror hon blev lite fundersam eftersom att det var jag igen.. hon säger att hon trodde att hon ringde till leif, så jag sa att det var hans mobil men att han hade glömt den hemma..

haha vi fick oss ett gott skratt i alla fall!!

två minuter senare ringer det igen, då en annan försäljare.. så jag svara igen, och förklara samma sak på denna person. och tråkigt nog ringde dom inte på leifs mobil. Det hade ju varit lite roligt om dom hade ringt på den också, ahah!!



Av Linda Ljung - 2 november 2011 10:47

hej!!


ondag idag då.. och jag har ju lov, så då måste man ju nästan dra ut ikväll? och det är ju precis vad jag tänker göra!

är sjuk taggad!!

nu har jag i alla fall kommit hem till mamma igen.. har med mig lite klänningar till halloween tranan. tror det kommer att bli toppen!

och vet ni vad jag lyckades göra i morse då?? joo jag tänkte att jag skulle svänga in på a&h i bollnäs när jag kom dit. kolla på klockan i bilen och den var halv 11. så jag går in i affären med det är väldigt tomt på folk och det spelas väldigt hög musik. alla som jobba där hälsa på mig, men sen var den en som fråga om dom hade öppnat. och då sa jag ju såklart jaa. för det trodde jag verkligen att dom hade gjort. men då kolla hon på sin klocka och då var den ju bara halv 10, haha!! men jag fick gå runt där i affärn helt själv endå.. men det var lite pinsamt, så jag gick ut och satt mig i bilen och vänta.


aja nu ska vi snart dra till dollar och kolla. tror vi ska skjutsa mormor på affärn också.

så ha en bra dag nu! <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards