LindaLjung

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Linda Ljung - 16 november 2011 10:27

hej!


här har det varit dött igen.. men har ju inge vettigt att blogga om.

och ja, skolan rullar väl på. skönt att måndag och tisdag är gjorda nu!!

efter dom dagarna brukar allt bara rulla på!

till helgen blir det filmkväll hemma hos ante.

hade det förra helgen också, men vi kör denna helg också.

finns ju inte så mycket annat att göra här i bollnäs.

och gå ut på krogen har jag heller ingen lust med,

ska nog ta det lugnt nu ett tag :)

jaa å på fredag kör vi på halv åtta hos mig hos mathilda.

undra vad hon bjuder på för gott!


aja nu måste jag börja göra mig i ordning så jag hinner till skolan i tid!

vi har nämligen kvälls öppet ikväll så börjar ett.

men ska vara där en timme tidigare och fixa med lite andra saker.


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards