LindaLjung

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Linda Ljung - 10 november 2011 22:40

hejhej!


blev ju hemma idag också.. och nu börjar jag bli riktigt rastlös!!

vet inte riktigt vad jag ska hitta på. så jag varvar desperate housewives med att spela sims..

men det är väl ganska bra sysselsättning när man är sjuk va?

men idag var jag tvungen att avbryta detta med att åka hem till mamma och hämta ett brev.

för hon ringde nämligen i morse och väckte mig för att säga att jag hade fått ett brev.

så blev ju riktigt nyfiken, så jag åkte dit och hämta det.

men det var ju såklart inge roligt..

jaa och så har min dag sett ut.

och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på i helgen heller.

typ enda helgen pålänge jag inte vet vad jag ska göra.. får lite panik över det.


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards