LindaLjung

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Linda Ljung - 17 november 2011 19:23


hej!


jaa dagarna rullar på som dom ska nu!

dock så har jag så sjukt mycket plugg nu..

upptäckte det idag i skolan. sjukt många inlämningsuppgifter som ska göras.

fick i alla fall två gjorda idag i skolan.

åå i morgon är det ju fredag :D

wiie så jag längtat efter helgen nu!!

i morgon kör vi ju på middag hos mathilda.

och efter det funderar Linnea och jag på att gå på nya twilight filmen, om jag nu kan skaffa fram pengar..

och sen är det ju lördag. och då ska vi hem till min söta moster som har fyllt år, och på kvällen ska jag skjutsa leif och mamma. och det blir även filmkväll den kvällen!


blir inte så mycket party nu på ett tag! ska försöka hålla mig till nästan månad. tror det ska funka faktis :)

men jag måste bara se till så att jag har nått annat på helgerna att göra. blir ju så lätt rastlös annars.

så om nån vill hitta på nått är det bara att höra av sig!


<33

 

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards