LindaLjung

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Linda Ljung - 30 april 2013 19:20

hejhej!
idag har det varit skit varmt och fint här i norge! SKÖNT!

skulle fixa med skattekort och allt sånt idag, men dom har tydligen flyttat allt sånt till oslo, så det gick inte då jag var tvungen att ha med anställningsbevis också. så fick skriva på alla sånna papper idag, så nu är jag anställd här på peppes pizza till sista augusti! :D nu känns allt på riktigt! ikväll ska vi in till oslo och kolla om vi hittar någon härlig krog att gå ut på! det blir nog skit bra det! på torsdag börjar jag jobba och jobbar hela helgen, ska verkligen försöka få in så mycket som möjligt då, så jag kan allt till den 17maj.


aja, nu blir det nån öl innan vi far in till oslo, ha en bra valborg alla! <3

JOBB · LINDA

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards