LindaLjung

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Linda Ljung - 2 april 2013 15:55

hejhej


nu var det ett tag sen igen, men har inte haft så mycket att skriva om..

händer inte så där allt för mycket.. men jag har jobba lite, firat påsk med vänner och famlij. och det är väl det som har hänt..

nu har jag gått och blivit sjuk, mår inte alls bra.. jag som har klarat mig så bra hela vintern och inte varit sjuk en enda gång!! eller jag har mest inte tänkt på att jag börjat blivit sjuk och skitit i det, så har klarat mig.. men nu blev jag sjuk över en natt.. känner mig helt klen och så i kroppen. orkar knappt röra på mig, blir alldels kallsvettig om jag går någon meter.. sjukt drygt!  har verkligen inte tid att vara sjuk! men får se till att vila mycket så att jag blir frisk fort!


jaa det är väl så det ser ut just nu..

<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards