LindaLjung

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Linda Ljung - 9 april 2013 19:44

hejhej


Nu är det inte långt kvar tills jag flyttar till Norge!!!

börjar bli lite nervös, men det ska nog gå super! Men det jobbigaste är nog bilresan dit, jag sa köra själv dit och hitta och allt.. vet inte rigt hur det kommer gå, men förhoppningsvis så går det bra!

annars så går jag på miroi två dagar i veckan och så jobbar jag lite på lehmanns. fått lite mer tider nu, och det är ju super bra! Och så försöker jag umgås så mycket som möjligt med familj och vänner, börjat få lite separationsångest, men även det ska nog gå bra.. det är ju inte så jätte svårt att åka hem och hälsa på ibland!


jaa lite så ser det ut för mig just nu. i morgon är det en lungn dag för mig, har inte något inplanerat. men det blir nog träning och en sväng ner på banken, sen får jag se om jag hittar på nått mer roligt. Är lite sugen på att baka något, så kanske blir det också.


Nu ska jag snart ta en varm dusch, har precis tränat så det behövs  kan jag säga! Inte tränat på en vecka för jag har varit sjuk, så det var lite jobbigare än vanligt idag, men jag ska nog komma in i det fort igen! Och sen ska jag läsa lite bok och dricka te.


<3  

Charlieman måla mig till påskkärring!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards