LindaLjung

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Linda Ljung - 22 april 2013 21:34

hej igen!


nu har jag börjat plocka lite i garderoben, och jag kan säga att det är inte mycket kläder som får hänga med.. har så sjukt mycket kläder som jag inte använder.. fattar inte riktigt varför jag spar på dom, dom ligger ju bara i garderoben och samlar damm.. sen har jag också tagit ett varmt bad, kände mig lite frusen och så har jag ont i benen.. vet inte riktigt varför, men nu är det bättre i alla fall!

ska väl fortsätta med plockandet av alla grejer nu, och sen sova. i morgon blir det jobb igen och sen ska jag och pappa åka och leta säng å så.


<3

Av Linda Ljung - 22 april 2013 19:17

Tjena!


då har jag kommit in på min sista vecka i sverige.. haha det där lät ju lite fel, men sista veckan innan jag
åker till Norge!! Har sjukt mycket grejer som jag måste fixa med denna vecka! och jag jobbar och ska hinna träffa mina vänner och så också.. men det ska nog gå ihop! ikväll tänkte jag börja rensa bland alla kläder så jag ser vad jag ska ta med mig! onödigt å ta med nått som jag inte kommer använda. Sen måste jag fixa en ihopfällbar säng som jag kan ta med mig, och det är massa saker som ska köpas osv.

idag har jag i alla fall jobbat och ikväll har jag hälsat på mormor och sagt hejdå.. I helgen var jag i ljusdal och sa hejdå till sandra lilla familj, var jobbigt med det kommer nog gå bra! finns ju skype å så :D


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards