LindaLjung

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Linda Ljung - 15 november 2012 22:30

hej!


nu var denna dag över, och det känns ganska skönt att vara tillbaka i sängen!

idag har jag förflyttat mig från djupa till bollnäs.

jag har tränat lite, jävligt skönt att röra på sig! och jag känner redan skillnad, har blivit mycket piggare och jag kommer lättare upp ur sängen på morgonen..

ja sen har jag träffat hanna, bjöd henne på fika här hemma. blev massa prat och så.

sen åkte jag ner på stan och träffa upp mamma, camilla, mormor och tony för födelsedagsfika för camilla som fyller år idag, Massa Grattis till dig söta moster!!

och nu ikväll har jag varit och träffat jenny. blev även fika där och massa prat om saker vi vill göra och sånt.

nu är jag hemma i sängen och ska kika på lite serier.. i morgon ska jag upp och träna lite igen, och så ska jag på möte på arbetsförmedlingen. ska även träffa mathilda för en fika!


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards