LindaLjung

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Linda Ljung - 14 november 2012 19:33

hej


pappa kom hem tillsist!

så vi åkte till bollnäs och käka lunch på sibylla.. inte så jätte gott, men det funka! sen åkte vi ner på stan och köpe en doppresent till William, blev även en sväng till dollars.. Efter åkte vi till farmor och farfar och fika och prata lite.. Fick en pepparkaksdeg av farmor så har bakat pepparkakor ikväll.. orka inte kladda med mjöl och kavla och så. så jag tog en osthyvel och hyvla ut pepparkakor istället, blev tunna och fina kakor! :D

jaa mycket mer har inte hänt idag.. sså nu blir det serie resten av kvällen..


<3

 


fick nybakta lussebullar hos farmor och farfar :)

Av Linda Ljung - 14 november 2012 12:15

hejhej!


ny dag och nya tag!

men har dock inget inplanerat idag.. så vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Har hittils duschat, ätit frukost och gjort mig i ordning.. nu sitter jag här och klurar på vad jag ska hitta på.. pappa är inte heller hemma, så har ganska tråkigt!

men förhoppningsvis kommer han hem snart så kanske vi kan åka ut och handla eller nått..

blir ingen träning idag heller.. kan ju vara bra att vila en dag i veckan också! Men i morgon kör jag igen!! kan göra 10min nu utan att stanna upp.. så mitt mål att klara 20min utan paus innan jul ska nog inte vara något problem!


jaa sen igår ringde dom från jobbet också.. dom sa att dom inte hade glömt mig och att dom skulle höra av sig igen i slutet av veckan om schema och så. och så sa dom att nästan vecka ska jag nog få komma in och hjälpa till i köket.. ska baka julgodis och sånt! Blir nog super kul det där!! :D


Ha en bra dag alla!! <3

 

JOBB · LINDA

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards