LindaLjung

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Linda Ljung - 5 november 2012 16:11

hej!


ny vecka och nya tag!

i morse körde jag 20min på min crosstrainer.. å herregud va svetten rann. Är ju så sjukt otränad också, så börjar med 20min och förlänger senare när det går lite lättare.. Vill kunna köra 20min utan stopp! så mitt mål är att klara det före jul! Man får ju så ont i låren när man kör, hehe..

sen idag har jag druckit massa kaffe och varit ute och gått en sväng.. mamma och jag har också varit och handlat. Nu håller mamma på att städa och jag sitter här och kollar. vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll..

men i morgon ska jag köra 20min igen och sen får vi se vart dagen tar mig!

har även börjat gå upp i bra tid på morgonen.. har alltid klockan ställd på nio. dumt att sova bort hela dagarna ju! Sen skulle jag vilja börja jobba någon gång.. men det kommer väl snart det med, skulle ju få börja nu i november så :)

aja ska kolla om mamma behöver hjälp med att städa nu!


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards