LindaLjung

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Linda Ljung - 7 november 2012 23:01

hej!


nu har jag precis kommit hem från middagen.. blev en plankstek och en cola.. kan ju inte precis säga att det var super gott, men värt 25kr i alla fall!! hehe.

kul å komma ut och göra nått annat också för en gångs skull! annars sitter man ju bara hemma på kvällarna.. Nu hade jag tänkt å kolla lite på serie och sen sova.. I morgon blir det träna lite och sen ska jag åka hem till pappa i ganska bra tid, sen vet jag inte riktigt vad som händer, men nått kul kommer nog pappa och jag på!!


Godnatt! <3

Av Linda Ljung - 7 november 2012 17:16

blev ingen träning idag då jag kände att kroppen behövde vila lite.. men imorgon kör jag igen!

idag har jag och mamma varit och hälsat på mormor, blev lite fika och massa prat. sen åkte vi på dollar en sväng och kolla lite.. Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå. vid åtta ska jag ner på tranan och käka med ett gäng, blir trevligt! :)


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards