LindaLjung

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Linda Ljung - 14 juli 2011 21:46

hejhej!


nu är jag hemkommen från jenny.

eller jaa det var ett tag sen jag kom hem.

men har bara suttit här så.

idag har vi varit och badat och solat lite.

men fick nog ingen färg??

och sen har vi lagat mat och kollat på film.

jaa så har min dag sett ut!

nu ska jag strax krypa ner i sängen,

för i morgon väntas en arbetsdag.

åå sen är jag ledig hela helgen :D

ska ut en sväng med jenny å så.

sen ska jag nog bara ta det lugnt!


men godnatt då <3

Av Linda Ljung - 14 juli 2011 12:56

hejhej!


eller godmorgon kanske det ska vara :P

Vet inte rikigt vad som händer idag..

är rätt så rastlös.

men jaa, finns inget att göra ju.

eller så är det jag som är fantasilös!

funderar på om jag ska städa och gå igenom mitt rum.

men det får bli senare, tror jag!

aja, nu ska jag dricka en till kopp med kaffe.

och sen får vi se vad som händer.


ha en bra dag <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards