LindaLjung

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Linda Ljung - 11 juli 2011 21:21

åhh, nu är jag sugen på att att åka utomlands!!

skulle vara så sjukt härligt.

och alla verkar ju åka nu också.

men priserna stiger som fan nu??

och jag har inget pass.

så nu när jag får lön ska jag nog passa på att skaffa ett pass!

och sen dra på en resa när jag har slutat jobba..

låter bra va??


Jaa något mer jag ska göra i sommar som jag aldrig har gjort är att åka mortorcykel också! Kommer nog vara super härligt!

Det värsta är väl om jag blir sugen på att skaffa körkort till motorcykel, haha!


har väldig mycket jag vill göra i sommar!

vill åka till leksandssommarland!

vill hoppa fallskärm!

vill åka till stockholm och shoppa och gå på grönan!


men det är inte så mycket kvar av sommarlovet? tiden bara rinner iväg ju..

men något av det ska jag väl hinna med tror jag!


Rörigt inlägg igen.. aja!

 

Av Linda Ljung - 11 juli 2011 15:02

Tjena!


gud vilken seg dag!!

har inget att göra, och jag är rastlös..

är inte rikigt frisk heller?? och på det har jag fått mens :(

ibland hatar jag att vara tjej!!


Jaa men idag då.

hade inte så mycket att göra hemma hos pappa,

så jag kladda på mig lite smink

och slängde på mig kläder och tog bilen till rengsjö

för att hämta lite grejjer.

är fortfarande kvar här i rengsjö.

ska snart åka hem till pappa igen!

Och sen ikväll då??

Kanske åka och hälsa på farmor och farfar,

dom hade tydligen gjort en tårta?

men det får jag ju inte käka..

men har jag tur så har dom massa jordgubbar

som jag kan käka :D

jaa vi får se hur det blir.


have a nice day <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards