LindaLjung

Alla inlägg den 4 juli 2011

tok

Av Linda Ljung - 4 juli 2011 15:12

hej!


försöker få charlie att sova.

lillgubben är skit trött.

men han mår ju inte så bra.

han är rätt så gnällig.

men han somnar nog snart.

gav han lite medecin nu.

så han mår nog lite bättre snart också.

men jaa, ska göra ett försöka till att vilja nu jag med.

men jag fastnar ju bara vid datan hela tiden..


<3

charlie gilla lejonkungen :)

Av Linda Ljung - 4 juli 2011 11:16

hej!


nu ligger jag här i soffan och kollar runt lite på nätet.

har nyss lagt charlie i sin säng.

han är tyst nu, så han borde sova??

man ska vila mycket när man är sjuk tycker jag!

och jag ska nog också passa på att vila lite.

blev rätt så sent för mig inatt.

och jag fick ju inte världens bästa start på morgonen idag.

sandra skulle på jobbet, och väkte mig när hon skulle gå.

och precis då håller charlie på att tappa blöjan, som det är massa skit it.

så fick gå upp super trött och byta bajsblöja..

inte det roligaste, men det funka ju :)

jaa som sagt ska jag vila lite nu.


så ha en bra dag <3

  en gamal bild sen jag hade lugg!!

man kanske ska skaffa det igen??

Av Linda Ljung - 4 juli 2011 00:22

hejehj


nu har jag kommit till ljusdal..

sandra ringde tidigare och fråga om jag kunna vara barnvakt åt charlie.

lill gubben har fått feber.

så det är klart att jag sa ja!

så tog bilen hit till ljusdal.

svängde in på ica i bollnäs och köpte medecin och lite grejer till charlie på vägen.

när jag kom hit så vakna han, och det verkade som om att han blev glad av att se mig :) alltid lika roligt att vara uppskattad!!

så i morgon ska jag vara med charlie hela dagen!

kommer nog bli mysigt och roligt.

bara hoppas på att han mår bättre då!


men nu ska jag kolla lite på vad det är på tven, och sen sova så att jag orkar med morgondagen :)


Godnatt! <3


 

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards