LindaLjung

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Linda Ljung - 2 juli 2011 14:57

hej!


har inte nått att skriva igentligen.

men idag  så har jag och pappat varit och handlat.

och så var vi hem till farmor och farfar en sväng också.

fick massa jordgubbar av dom :)

Och sen var vi ner och kolla på loppisen dom hade här nere på bron i segersta.

käpte en gunga till charlie och en kokbok.

nu har jag vi nyss käkat, och jag känner mig sugen på att dra ut ikväll.

men det verkar som om att det bara är jag??

hmm, så vi får se hur det blir..


<3

Av Linda Ljung - 2 juli 2011 00:08

hej!


ligger i soffan hos pappa nu.

ska kolla på kalle och chokladfabriken! en favort!

samtidigt ska jag käka lite mörkchoklad och försöka hålla mig vaken.

för om en timme ska jag upp och käka nattfika med syster.

hon ska åka till nynäshamn och ta färgan över till gotland inatt.

så hon vilja ha lite nattfika inanna hon åkte.

men nu blir det film!


Godnatt

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards