LindaLjung

Alla inlägg under september 2011

Av Linda Ljung - 15 september 2011 21:21

hejhej!


tänkte att jag skulle skriva lite nu då.

jag har gått och blivit sjuk, eller jaa jag är förkyld som fan. vilket jag inte hade räknat med. dom senaste dagarna har jag varit i skolan å så. Vi har haft en italensk kock på besök. Han lärde oss att göra pasta å så :)

det har även varit en vin tjej i skolan som vi har haft vinprovning med.

men kan ju sammanfatta lite kort hur mina dagar har sett ut..


Måndag:

Skola, planera lite maträtter tills vi ska ha uppet i restaurangen. och sen resten av dagen putsa jag bestick till på tisdagen då vi hade kvällsuppet.


Tisdag:

Tog bort stygnen från läppen, SKÖNT!! Och sen börja vi sent i skolan. Den italienska kocken och tjejen var där. fick lära mig att göra pasta å så. Sen hade vi kvällsuppet i restaurangen. gick bra men dock var det ganska segt, även fast vi hade fullsatt.. Blev max med hanna och några till från klassen efter skolan.


Onsdag:

gick igenom tisdagen å så med kocken. och sen hade vi vinprovning resten av dagen. fick också testa på lite italiensk skicka, gott!!

åkte hem och sov efter skolan.


Tordag (idag):

börja med tandläkarn i morse. Jag har ju haft sönder en tand.. så han kolla lite på sen å så. fick en ny tid till i morgon, tror han ska dra ut den då??

aja, sen gick jag i skolan i alla fall. en ganska så lugn dag idag! sluta runt halv ett. sen har pappa och jag varit till söderhamn och handlat lite. och nu ikväll har jag sovit i några timmar. tror jag ska knäppa på en film nu, och sen sova så att jag orkar upp till tandläkarn i morgon.


<333

Av Linda Ljung - 12 september 2011 21:09

hejhej


nu var det ett tag sen igen..

funderar på att sluta blogga..

vet inte rikigt varför jag gör det.

eller jaa, det är  väl mest för att jag vill kunna kolla tillbaka å se å så.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu heller.


<33

Av Linda Ljung - 6 september 2011 19:57

det här köpte jag igår när vi var till gävle :)

      blev inte så mycket.. men lite i alla fall!!

ska visa er vad jag köpte i turkiet sen också..

Av Linda Ljung - 6 september 2011 19:47

hejhej


nu har jag kommit hem från promenaden som tog ungefär 50min :)

känns jävligt skönt nu! har blivit så lat nu på senaste tiden.. men det ska det bli ändring på nu!!

Idag har det faktis varit en ganska bra dag!

skolan har inte varit allt för tråkig.. och hanna å jag tog en lunch på stan en sväng där mitt på dan. vi kom ju också på vad vi ska göra för UF.. och sen efter skolan gick vi på stan en sväng och kolla.. sen tog vi en kvart i solariet, skönt!!

måste bli lite höst fräch nu ju! ska nog färga håret i helgen också.. eller så gör jag det i morgon :)

wiie, vilken engeri jag har fått känner jag! förr låg jag ju bara inne och kolla på film å lata mig.. men nu har jag massa saker på g å så. orkar inte vara lat längre!

det får jag vara i vinter!! ;P


aja, nu ska jag kolla mailen och fixa med lite bilder och så :)


<333

passa på att knäppa lite kort när jag ändå var ute :)  

Av Linda Ljung - 6 september 2011 17:33

hejhej


nu är jag hemma från turkiet.. eller jag har varit det i några dagar. men har inte orkat blogga. har haft massa annat att göra!! typ skolan å så.

men ska väl försöka att komma tillbaka nu snart.

Det hände ganka mycket i turkiet som jag hade tänkt att berätta om i ett annat inlägg! orkar inte just nu..


skolan har väl varit ganska lugn dom senaste dagarna. var till gävle med hanna och jenny igår.. fick med mig lite välbehövliga saker hem. som leggings, örhängen och hårpuder?? haha.

Idag har det vare skola hela dagen.. hanna och jag har kommit på vad vi ska göra för uf å så. det tod sin tid, men nu är det bestämt tror jag?? :)

blev även en lunch på stan idag.. orka inte käka skolmaten så hanna å jag åkte ner på stan å käka..


nu tror jag att jag ska gå ut på en promenad.. det är nog väldigt välbehövligt just nu!! och jag hinner nog inte dom närmsta dagarna..


Gävle bilder:

     

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards