LindaLjung

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Linda Ljung - 19 september 2011 16:31

hejhej!


gud så tråkigt väder det är idag.. bara regn å regn.

har varit en ganska lugn och skön dag i skolan idag. har inte gjort så mycket.. Och sen sluta vi runt två också, blev riktigt glad då!! för kände inte alls för att gå i skolan idag.. så det var ju rikigt tur att vi hade en lugn dag!

jaa nu sen jag kom hem har jag bakat en kladdkaka, mamma ska få främmande. så jag tycket att det skulle passa med en kladdkaka! Hanna kommer också hit nått tag. vi ska kolla på film å så. Det är ju perfekt väder för det. Vet inte rikigt vad vi ska kolla på än, men det blir säkert nån rolig. Det behövs kan jag säga!!


jaa nu ska jag väl käka nått.. börjar känna mig hungrig nu!


<33

 



Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards