LindaLjung

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Linda Ljung - 18 september 2011 18:14

jahapp, då var det söndag då..

eller jaa dagen är ju snart över, och det betyder ju att det är måndag snart..

nee usch va tråkigt! orkar inte med skolan.

i fredags åkte jag till ljusdal och hälsa på sandra, charlie och andreas. kolla på film och myste med sandra :)

På lördagen så var vi ut och käka och sen å hälsa på lillill.. och jaa sen efter ett tag kom vi iväg till pappa. där blev det mat och film hela kvällen.

och idag åkte vi hit hem till mamma.. dom fick fika och kaffe, å sen åkte dom hem till ljusdal igen. har varit en lugn och skön helg! det behövdes kan jag säga! Och jag är ju lite småförkyld, men det har börjat gått över nu i alla fall :) så ska väl orka med en till vecka i skolan.


aja nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på tv eller film :)

ha en bra kväll nu! <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards