LindaLjung

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Linda Ljung - 21 september 2011 21:07

hejhej!


jaa här rullar det på!!

Skolan går ju som den alltid har gått.. bra tror jag?? Fick förfrågan idag om jag kunna jobba nästa torsdag. å det är klart att jag tackade jag. för vad gör man inte för lite extra pengar. sen fick vi reda på att det var idag biljetterna släpptes till studentkryssningen. så fick snabba mig hem och kolla på det. och nu är det bokat! den 10 april åker jag, hanna, mathilda och linnea på studentkryssning :D eller jaa det är väl många fler från bollnäs också. tror det var 100biljetter per skolan.. så tror inte att det är så många kvar från vårna skolan?? aja, kommer nog bli sjuk kul i alla fall!!

och sen om någon vecka ska jag på en sthlm weekend med mamma och systrarna mina. kommer nog bli helt toppen och jag får säga det själv! shopping och massa mys med dom bästa jag vet :)
åå nu hade jag tänkt att jag skulle gå ner och göra mig något gott att käka. för det tycker jag att jag är värd idag! har diskat hela dagen och sen nu ikväll har jag pluggat och gjort färdigt ett prov. Och jag som hade tänkt och sova.. men det blev ju inte av ^^


aja, säger godnatt nu!<333


 

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards