LindaLjung

Alla inlägg under juni 2010

Av Linda Ljung - 7 juni 2010 18:51

hej!


sitter just nu och poppar massa musik.

idag så har jag och hanna färgat slingor på jenny, det blev riktigt bra faktis! och sen va vi till skolan en sväng. var där i ca 40 min bara. och de enda vi fick göra var att kolla på engelskaprovet vi gjorde förra veckan. så de kändes ganska onödigt att åka dit. menmen, efter skolan så åkte hanna och jag till dollar och sen åhlens nere på stan. fick med mig lite små saker. en hårspray, ansiktismask, en kepa till charlie och en liten låda som jag kan ha mina örhängen i. har kommit på att jag har ganska många örhängen. och eftersom jag inte har någonstans att förvara dom, så försvinner ju massa. så nu ska jag hålla koll på mina örhängen! aja, sen ikväll så har vi vare och handlat blommor. fick en fin blomma av mamma, som jag kan ha på mitt rum.

men nu ska jag läsa några bloggar, sen blir det tv :)


<3


   30 kr på dollar.

   skit bra! och jätte skön att ha på! man blir jätte varm i ansiktet.



Av Linda Ljung - 7 juni 2010 10:19

Hej!


får fan panik! ser ut som en pudel i håret. och jag kan inte platta ner det heller :o och jag har inte tid och tvätta de heller. för nu ska jag och hanna dra hem till jenny och färga hennes hår.. fan! hoppas det lägger sig lite i hjälmen!<33

  

typ så ser jag ut:/

Av Linda Ljung - 7 juni 2010 09:45

Måndag: färga håret på jenny, skola och kanske på stan en sväng

Tisdag: Långnäs med HR.

Ondag: skola?

Torsdag: Ledig, kanske vara med kristian.

Fredag: av slutning i skolan. sen tälta på kvällen ??

Lördag: Söderhamn med syster

Söndag: inget planerat. men ska väl vara med syster som åker tillbaka till gotland.


och jag ska försöka komma till ljusdal nån dag också. så syster kan färga håret på mig.


  

typ ett år gammal bild :)

Av Linda Ljung - 6 juni 2010 23:19

Hej!


jaa idag har det verkligen inte hänt ett piss! bara latat här vid datan och vid tven. men ibland får man ha sånna dagar också. medans jag kolla på filmen "monster till svärmor" (som är en ganska rolig film´) så krusa jag mitt hår. så nu ser jag ut som en pudel i huvudet, hahhah.


btw så är jag på mycket bättre humör nu! och de är ju bra.


  

min moster hade sånna. verkligen skit snygga i verkligheten! hon såg hur mycket jag vilja ha sånna. så hon hade åkt till affären och tänkt köpa dom till mig. men dock fanns det inga kvar. hur gullit som helst av henne! :)

Av Linda Ljung - 6 juni 2010 17:47

hej!

 

nu sitter jag här och surar..

är irrterad på kristian för att han aldrig svara på mina kommentarer på fb, medans han svarar på alla andra :s hmm. lite töntigt av mig kanske?? men aja.

och sen för att de kanske ínte blir nån tältning på fredag. blää, allt skiter sig jämt ju. men man börjar bli van vid det nu.


"Fuck Her Gently"


This is a song for the ladies
But fellas listen closely
You don't always have to fuck her hard
In fact sometimes that's not right to do
Sometimes you've got to make some love
And fucking give her some smoochies too
Sometimes ya got to squeeze
Sometimes you've got to say please
Sometime you've got to say hey
I'm gonna Fuck you softly
I'm gonna screw you gently
I'm gonna hump you sweetly
I'm gonna ball you discreetly
And then you say hey I bought you flowers
And then you say wait a minute sally
I think I got somethin in my teeth
Could you get it out for me
That's fucking teamwork
Whats your favorite position?
That's cool with me
Its not my favorite
But I'll do it for you
Whats your favorite dish?
I'm not gonna cook it
But ill order it from Zanzibar
And then I'm gonna love you completely
And then I'll fucking fuck you discreetly
And then I'll fucking bone you completely
But then I'm gonna fuck you hard
Hard

Av Linda Ljung - 6 juni 2010 14:18

hej!


jag hatar söndagar! dom är ju så sjukt tråkiga. finns fan inget att göra.

så just nu sitter jag och kollar på massa kläder och skor jag vill beställa! men har ju inga pengar så de går ju inte. blä så tråkigt!


            

  

så jävla snygga!! blir nog till att beställa skorna när jag får pengar :)


           


hade jag haft pengar så hade jag beställt allt nu!

Av Linda Ljung - 5 juni 2010 19:48

Hej!


igår blev de tranan med hannipanni. tackar för en rolig kväll!

vi sjöng till och med karaoke, http://www.facebook.com/markus.sundqvist?ref=ts#!/video/video.php?v=1380717370452&ref=mf 

bara klicka in och kolla ^^

sjöng i alla fall nickeback - how u remind me. hehe. det var sjukt kul i alla fall! efter tranan kom kristian och hämta mig. somna nästan direkt när jag kom hem till han. och idag har vi bara vare hemma och myst!

och jaa, igår var jag till gävle med hanna också. fick med mig ett par skit snygga skor hem, sololja och två par örhängen.

men nu ska jag ta och läsa massa bloggar.


kommer bilder sen på allt jag köpt :)

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards