LindaLjung

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Linda Ljung - 11 juni 2010 19:09

Hej!


hm, jaa idag har fotbolls vm börjat.. och jag fattar inte varför man ska kolla på de. Sverige är ju inte ens med! så de är ju knappast kul att kolla på.


men aja, har i alla fall nyss kommit hem ifrån kristian. han skulle träna fotboll så kunna inte vara kvar där längre.. men på vägen hem så svängde jag och leif in på willys och köpte godis till mig, som jag och hanna ska ha ikväll. vi ska nämligen kolla på the vampire diaries. verkar som en skit bra serie! så sista avsnittet på tv igår. visst är de bra ?? ;)


  

och det är ju inget minus att alla i serien är skit snygga ;)

Av Linda Ljung - 11 juni 2010 15:31

Hej!


idag fick jag sommarlov. eller ja alla på torsberg fick väl de xD.

börja vid 9. skulle kolla på nå grejja i aulan sen träffa klassen och sen fick vi sluta. och det är ju så sjukt tråkigt att lena (bästa läraren) ska sluta.. men aja, efter vi slutat åkte jag hem till kristian och sov lite. och nu sitter han och kollar på fotbolls vm.. så jävla tråkigt!! menmen, ska väl åka hem snart jag med.. ikväll kanske jag ska va med hanna en sväng. annars blir det väl bara mys med familjen. emelie har ju kommit hem nu också :)


<33


  kul att man hittar sånna här bilder på kristians data :/

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards