LindaLjung

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Linda Ljung - 18 juni 2010 17:04


här är skorna jag köpte när hanna och jag var till gävle :) fina va?? fast bilden är dålig så man ser inte så bra, dom är mycket snyggare i verkligheten.   

Av Linda Ljung - 18 juni 2010 16:48

Hej igen!


det blir mycket bloggande när jag har tråkigt.. och de är ju bra, fast det kanske inte kommer upp något kul att läsa. men aja.


det känns ganska deprimernade att vara hemma en fredagskväll.. men typ alla är ju upptagna ikväll. hanna är i sandviken med hennes pojke, jenny jobbar, louise skulle till gävle en sväng och kristian ska väl spela eller nå.. och här sitter jag. kanske åker hem till pappa sen. men han har ju ingen tv, så då finns det absolut inget att göra.. jag skulle ju kunna ringa rebecka, men hon  är säkert upptagen.

aja, får ha tråkigt en kväll då, och hoppas på att morgondagen blir mycket bättre!


sitter i alla fall och lyssnar på massa musik jag lyssna på förr.. kan inte påstå att jag saknar dom tiderna. satt typ hemma varje kväll ett tag. och nu sen jag börja på gymnasiet så har jag börjat hitta på massa roliga saker med mina nya vänner. haha va fult de lät..



&hl=sv_SE&fs=1&"> &hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">


Av Linda Ljung - 18 juni 2010 15:02

Hej!


håller på att fixa om bloggen nu...  den blir väl klar om nån dag.

Av Linda Ljung - 18 juni 2010 13:55

Hej!


sitter och är lite små sur på mamma nu.. hon har lyckas slarva bort papper som dom ska fylla i och skicka in till transport styrelsen så jag får övningsköra med dom.

kommer ju fan inte hinna övningsköra med dom i sommar :/ jävla bajs. alltid ska hon slarva bort viktiga saker!



Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards