LindaLjung

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Linda Ljung - 30 juni 2010 21:34

Hej!


idag har jag baka bullar och en sockerkaka.. fast bullarna blev inte så jätte bra. men aja, de är endå inte jag som ska äta dom xD

sen har pappa och jag varit och hälsat på farmor och farfar, åkt till fredrig och hämtat nån grejj och så var vi och handla lite.. nu ikväll har vi varit ute och cyklat och käkar mat.. de blev grillat, typ det godaste man kan äta! och nu sitter jag här..


och idag så fick jag reda på att jag har fått sommarjobb v 30-31? de är i alla fall på en förskola i rengsjö.. är det dagis?? eller är det större ungar?

aja, får i alla fall ca 5000kr för det.. så de blir väl till att köpa en dator eller nå för pengarna. och sen så ska jag servera på två bröllop i sommar också.. nu i helgen är det första, och då skulle jag tjärna 100kr i timmen så kommer nog få mins 500kr då.

och nästa helg så är det de andra bröllopet, vet dock inte hur mycket jag kommer att få då. men det blir väl nån hundring de också.

jag som trodde att jag inte skulle ha nå pengar i sommar, men det verkar ju fixa sig nu.


men nu ska jag kolla på en film, sen blir det sängen..

och jag hoppas nästan på dåligt väder i morgon, åker nog till kristian och myser då :)


funderar på att färga mörkt igen, va tycker ni?? :)  

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards