LindaLjung

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Linda Ljung - 17 september 2012 20:53

I lördags så hade ju jag halv åtta hos mig.. Laga fan mat hela dagen kändes det som.. Och när jag inte laga mat så duscha jag eller gjorde mig i ordning hehe.. Men till förrätt fick dom avokadosoppa med räkor och stenbitsrom.. Till varmrätt blev det älgstek potatisterinn, svampsås och svartvinbärsgele. Till dessert gjorde jag amerikansk blåbärscheesecake :-) allt förutom förrätten blev bra.. Efter körde vi på utgång. Hade en riktigt bra kväll!!

Av Linda Ljung - 17 september 2012 20:53

I lördags så hade ju jag halv åtta hos mig.. Laga fan mat hela dagen kändes det som.. Och när jag inte laga mat så duscha jag eller gjorde mig i ordning hehe.. Men till förrätt fick dom avokadosoppa med räkor och stenbitsrom.. Till varmrätt blev det älgstek potatisterinn, svampsås och svartvinbärsgele. Till dessert gjorde jag amerikansk blåbärscheesecake :-) allt förutom förrätten blev bra.. Efter körde vi på utgång. Hade en riktigt bra kväll!!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards