LindaLjung

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Linda Ljung - 3 september 2012 20:34

tjena!


nu sitter jag i soffan.

ska kika på en film å så nu.

idag blev det stan med mathilda och sen en kaffe hos mamma. men det kanske jag redan har skrivit..

aja, nu ikväll har jag kollat på lite jobb och så har jag och pappa varit ute och cyklat. blev bjuden på fika hos kusin :)


I morgon måste jag försöka söka lite jobb.. ska kolla runt lite mer på nätet och ringa runt till lite företag. Har lessnat totalt på att bara vara hemma nu.. gör ju fan inge vettigt av tiden. Eller ja spenderar pengar då, haha..


men nu blir det som sagt film (grinchen, haha!).

Nattinatti <3


Av Linda Ljung - 3 september 2012 16:28

Hej hej
Sitter hemma hos mamma nu. Dricker lite kaffe och pratar bara.
Idag har jag varit på stan med Matilda.. Käka lunch och så. Fick med mig en parfym och ett par byxor hem :-)
Nu ska jag fara hem till pappa..

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards