LindaLjung

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Linda Ljung - 11 september 2012 15:14

hejhej!


igår kväll ringde jenny och vilja att jag skulle hänga med till prickiga huset och dricka kaffe..

Så drog dit med frida, nicole, jenny och gran. Det läskigaste var nog att gå till själva huset mörkrädd som man är, haha!

gick och kolla runt lite och sen drack vi kaffet.. sen åkte vi runt lite i bilen.

Idag har jag sovit massa, börjar få lite panik på mig själv.. jag sover till typ tolv varje dag, inte bra linda!

aja sen har jag varit ute och gått och nu har jag precis käkat mat.. ska kolla på lite jobb nu och så ska jag kolla upp om jag måste plugga upp något ämne. Funderar ju på att plugga till förskolelärare.


<3

 

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards