LindaLjung

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

halv åtta hos mig

Av Linda Ljung - 9 december 2011 21:52

hejhej!


änrligen fredag!! fast jaa kanske dumt å säga nu när den snart är över..

men jaa det är ju helg nu i alla fall :D

dagen har bara sprungit iväg idag känns det som!

börja dagen med idrott, rundpingis, skit kul var det.. fast jag och hanna sög ^^

sen hade vi samhälle och svenska.. fick en ig varning i samhälle.

så måste väl ta tag i det till veckan!

efter skolan snabba jag mig hem och fixa maten.

Det var nämligen min tur ikväll :)

så igår gjorde jag desserten som bestog av hasselnöt och choklad kaka med vit choklasmousse på!

åå idag fick jag snabba mig att göra egen pasta, det tar ju sin tid att göra.

men varmrätten var pasta med älggryta, som blev skit gott! och det tror jag mina gäster tyckte också..

till förrätt blev det laxröra i tunnbröd som också var ganska så gott!

är nöjd med min insatts faktis! :)

nu ska jag gå ner och kika på vem som åktr ut från idol, och sen blir det nog sängen för mig..

är dock sjukt sugen på att dra ut på fest, men får nog hålla mig denna helg!


<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Ljung - 20 augusti 2013 00:00

hejhej!    här i norge så pringer tiden bara iväg.. jag jobbar massor och har precis börjat på upplärning i köket.. så snart är jag pizzabagare ;) haha.. Blir nog bra det! Jossie har flyttat hem, så nu bor jag själv här.. det går helt utmärkt...

Av Linda Ljung - 18 juli 2013 18:56

Av Linda Ljung - 18 juli 2013 18:52

hello!!   nu är jag inne på min sista lediga dag innan jag jobbar hela helgen.. alltså tiden bara rinner iväg. har inte gjort nått vettigt på dom här fyra dagarna, har mest varit hemma och tagit det lugnt.. men ändå så rinner tiden bara iväg, hel...

Av Linda Ljung - 16 juli 2013 19:11

            Lite bilder!

Av Linda Ljung - 16 juli 2013 18:47

hejhej! fan va tiden bara rinner iväg.. mer en halva sommarn har gått!! hur sjukt är inte det?? jag jobbar och står i alla fall! och jag måste verkligen säga att jag trivs bra här i Dröbak! lugnt och fint ställe! just nu är jag ledig i fyra dagar...

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards