LindaLjung

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Linda Ljung - 23 december 2011 15:46

idag är det min mammas dag!
hon fyller nämligen år idag, och det firar vi med presenter och god mat :)

Jag och Leif åkte in till bollnäs till mamma sluta jobbet.. leif skulle köpa en present åt henne, så vi gjorde det först.

sen mötte jag upp mamma på åhlens för den sista julklappshandligen.. åå sedan åkte vi och köpte massor av god julmat.. sen åkte vi hem och jag slog in alla julklappar som var kvar, och högen nere vid granen är sjukt stor nu. tror aldrig att den har varit så stor förr!! och ändå så kommer det tillkomma lite mer julklappar. Åh vad jag älskar jul!!

snart ska jag sätta igång med maten också, och vid fem ska jag och mamma åka och hämta syster som har kommit hem från gotland över jul :)

åå ikväll ska vi basta och dricka nån öl och bara mysa med mamma!


jaa råka kliva i en kattspya idag också :/ fyfan va äckligt det var! höll fan på att spy..


aja, ska gå  och hjälpa mamma med julstöket nu :)

<333


Stora grattis till min älskade mamma på hennes dag!! :) <3

 

söta mamma!! :) <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards