LindaLjung

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Linda Ljung - 21 december 2011 18:03

hej!


syrran tyckte jag blogga för lite, så kan väl skriva nån rad nu då :)

har ju äntligen fått jullov, som jag har tjatat om i alla de senaste inläggen.

men det är ju så grymt skönt!!


firade in lovet med bio, vi kika på Sherlock holmes.. En film att rekomendera!

sen på lördagen skulla vi ju sminkas och fotas. vi åkte dit till ett, och det var proppat med folk där.. så väntetiden var sjukt lång även fast man hade fått en tid man skulle komma dit. så vi satt och vänta i nån timme för sminkningen och sen yttligare en timme för fotograferingen.. men så orka vi inte vänta mer, så vi drog innan fotograferingen..

på kvällen gick vi ut och käka på acropolis, skit god mat! och vi avsluta kvällen med filmkväll hos ante.

på söndagen låg jag mest och sov hela dagen..

på måndag så åkte jag hem till pappa och baka lite och så.

igår var jag till gävle med gänget och shoppa.. drog efter det hem till syrran i gävle :)

så idag har hon klippt mig, och jag har hjälpt henne att kolla efter en klänning.

nu ikväll ska jag ut på krogen, men först förfest hemma hos nån. blir nog kul!!

så nu måste jag göra mig i ordning å såå.


<33

 

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards