LindaLjung

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Linda Ljung - 13 januari 2013 15:32

hejhej!


söndagar som är så sega, men jag klagar inte!

idag har jag tränat, skönt att ha det gjort för dagen.. känner att jag måste komma igång med träningen och så måste jag börjat äta bättre!! så nu blir det inget sött under veckorna, kanske att jag får äta den en gång i veckan.. vi får se om jag ens vill det.. nyss tog jag ett varmt långt bad, var riktigt skönt! nu ska jag mysa ner i soffan och kika på film.. det är ju ändå söndag och då får man ligga i soffan hela dagen om man vill!!


I morgon ska jag ner på arbetsförmedlingen och fixa med lite saker.. sen måste jag söka massa jobb! det går inte att vara arbetslös, det är helt värdelöst!! så jäkla tråkigt att inte ha något att göra under dagarna.. Så nu jävlar ska jag ha ett jobb!!! :D


<3

JOBB · LINDA

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards