LindaLjung

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Linda Ljung - 10 januari 2013 18:58

Tjenispenis!!


nu är veckan snart slut och helgen är snart här, skönt!!

men inte för att det är sån stor skillnad för mig som är arbetslös, haha.

idag blev det en sväng till bollnäs. först hem till mamma och drack lite kaffe å så, sen hjälpte hon mig att bära ut crosstrainern till bilen. pappa ska laga den, fotplattan har nämligen lossat på en sida..

sen har jag träffa mathilda. blev en fika på stan och massa prat som vanligt. var ju ett tag sen vi träffats nu så hade massa att prata om. var riktigt trevligt!! nu är jag i alla fall hemma hos pappa igen. ligger i soffan och kikar på film. händer väl inte sådär jätte mycket mer idag.. i morgon ska vi besiktiga bilen, så det är väl bara hoppas att den går igenom!!


jaa nu ska jag återgå till filmen, ha en bra kväll <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards