LindaLjung

Alla inlägg under maj 2012

Av Linda Ljung - 13 maj 2012 21:36

hej!


hatar att helgen redan är över..

men denna helg har varit riktigt bra!

syster är ju hemma från gotland ;D

i fredags så hade jag en lektion, drog efter det till mormor där emelie och simon var.. fika lite, och sen blev det en tripp till ljusdal för att hälsa på sandra, charlie och andreas.. där blev det också fika och massa bus med charlie.

på kvällen blev det gillat och filmkik.. var även ut och kolla efter björn.. men fick bara se fyra älgar.

igår drog vi till gävle.. grilla och drack öl hemma hos maria. och sen åkte vi ut på cruisingen.. hade en riktigt bra kväll :) och idag har vi alla varit lite sega.. men det blev i alla fall en tripp in till valbo för att käka på ikea, och sen satt vi i solen och käka glass.. tog sen tåget hem vid fyra. har inte gjort så mycket efter det.. har kollat igenom pappren som vi har prov på i morgon.. har inte orkat med så mycket mer ^^

just nu håller vi på att kika på en film.. ska väl sova efter det..


natti <3

Av Linda Ljung - 10 maj 2012 17:28

Av Linda Ljung - 10 maj 2012 17:22

hejhej :)


nuu är det torsdag och det bytder att det snart är helg!!

har varit på sjukt dåligt humör idag, men det börjar gå över nu..

i morse hade jag tal i svenskan, och det gick super bra!

sen hade vi prov i etik, var väl inte så jätte svårt..

och sen hade vi samhälle som sista lektion..

satt kvar en stund på skolan för att fördriva tid,

sen drog vi ner på stan och tog en låååång fika på nk :)

nu har jag lagat massa mat,

och om en stund så kommer syster och hennes kille hem från gotland.

dom ska vara här hela helgen, trevligt trevligt!


<3


Av Linda Ljung - 9 maj 2012 21:35

här är naglarna jag nyss gjorde :)

     

riktigt snygga blev dom :)

Av Linda Ljung - 9 maj 2012 21:01

halloj :)


jaa nu sitter jag här igen..

idag har jag gått i skolan som vanligt.

efter drog jag hem och hämta mamma så åkte vi och handla mat.

hon kan ju inte bära nu efter operationen så jag fick hjälpa till lite.

sen när vi kom hem så börja jag med mitt tal som jag ska hålla på svenskan i morgon.

är väl klar med det nu skulle jag tro, men måste dra ut lite på det i morgon när jag ska prata, för det är lite kort.

men aja, det blir nog bra :)

sen har vi käkat mat och nu har jag precis gjort naglar. fick hem mina nya tippar idag, så kunna ju inte låta bli att testa dom, hahah!

orkar inte lägga upp bild nu, gör det sen när jag lagt in dom på dantan.

ska väl kika på en film nu innan jag ska sova..


<33

Av Linda Ljung - 8 maj 2012 17:49

hejhej :)


nu har jag äntligen kommit hem och tagit en skön dusch och käkat lite mat.

idag i skolan var det ecokock tävlig.. så var till skolan vid halv åtta i morse och gjorde frukost åt alla tävlande. Var väl inte så jäkla kul, men fick i alla fall sluta vid elva.. blev en sväng på stan dåå, käka en glass ute i solen och så. sen drog jag och mathilda tillbaka till skolan och fortsatte kolla på tävlingen.. jag stanna kvar tills man fick veta vem som vann.. och det gjorde såklart rebeckas lag :D blev så glad så att jag nästan börja gråta, haha!

och nu har jag som sagt kommit hem, men ska åka en sväng igen nu..


<33

Av Linda Ljung - 6 maj 2012 17:41

jaa så var denna helg över :/

i fredags körde jag åt kusin.. blev några vädor till kilafors och bollnäs.. passa även på att träffa mathilda lite också!

sen försvann min jacka under kvällen.. fick lite panik då den enda bilnyckeln som vi har till bilen låg i den.. men fick sen reda på att min kusin hade råkat tagit med sig den in, skönt att den inte var borta!


igår blev det utgång med hanna och gänget.. hade riktigt roligt!

   

jaa bilderna får tala för sig själva ;)

Av Linda Ljung - 6 maj 2012 17:36

 

gjorde dessa på mig själv igår.. inte de bästa naglar jag gjort, men dom blev ganska snygga i alla fall!

dock så är dom västa buckliga för glittret är inte till för naglar. köpte det på en leksaks affär, trodde det skulle funka.. men det gjorde det ju inte..

lyckades även slå av en nagel det första jag gjorde också.. typiskt mig!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards